Arama Yap Üye Girişi Yeni Üye
SUNNY | LG | CASPER | ETA | WOON | AIDATA | EPSON
Hızlı Erişim
  Ana Sayfa
  Hakkımızda
  Ürünler
  Bizden Haberler
  Kampanyalı Ürünler
  Alışveriş Sepetim
  İletişim
En Çok İncelenenler
  Casper Nirvana CD.HBE6...
  Casper Nirvana CD.HBI2...
  Sunny 55'' 3D Full Hd ...
  Aidata Mouse Bilek Yas...
  Sunny AT-14009 Fta Dij...
  Epson Aculaser MX14NF ...
  Epson Stylus SX235W Ço...
  Aidata NS006 Pratik No...
  Epson S042179 A4 225 g...
  Casper Nirvana CN.HBB800A
  Aidata CGL001B GL Mous...
  LG E1960S-PN 18.5
 
 
İade & Değiştirme Garantisi
Ana Sayfa
geri dön
 
 

İade ve Değiştirme Şartları

Dikkat: Siparişinizle ilgili her tür iletişiminizde mutlaka sipariş numaranızı bildiriniz.

Almış olduğunuz ürünü, ambalajını açmadan/tahrip etmeden/bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren yedi ( 7 ) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilir veya başka bir ürün ile değiştirebilirsiniz.

Aldığınız ürünü belirtilen süreler içinde iade etmeden önce, bilgi@federay.com.tr adresimize ürün fatura numarası ve sipariş numarınızı içeren bir e-posta atmanız veya 0 (264) 272 33 33 nolu telefona faks çekmeniz yeterli olacaktır.

Bu e-posta içinde ürünü neden iade etmek istediğinizi kısaca açıklarsanız ürün ile ilgili iade işlemlerinin değerlendirilmesinde bize yardımcı olmuş olursunuz.
Sakarya Çanta bu e-postayı/faks'ı aldıktan sonra ürünü nereye ve nasıl iade edeceğinizi size bildirecektir. Bu bilgileri size iletmemizle birlikte siz iade etmek istediğiniz ürünü orijinal ambalajına koyarak herhangi bir kargo şirketi vasıtasıyla veya elden belirtilen adrese teslim edebilirsiniz.
İade işlemlerinde ortaya çıkacak kargo masrafları maalesef tarafınıza ait olacaktır.

Bunun Haricince;

1. Satılan ürünün hatalı olması durumunda ve
2. Taşıma sırasında paketin zarar görmesi ve bu zararın tespit edilerek ürünün alıcı tarafından teslim alınmaması durumunda zarar tarafımızdan telafi edilir.

Teslimatçı firmadan kaynaklanan sorunlarda; zarar görmüş paketler teslim alınmayarak teslimatçı firmaya tutanak tutturulmalıdır. Eğer teslimatçı firma yetkilisi paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa, orada paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır. Ancak paket tarafınızdan teslim alındıktan sonra teslimatçı firmanın görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır.
Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda bize bildirilmelidir. En kısa sürede yeni ve sağlıklı bir teslimatın gerçekleşmesini sağlayacağız.

Ürünlerle ilgili sorunlardaki (teslimat sırasında farkedilmesi mümkün olmayan sorunlar bu kapsama girer) talebinizin kabulü için;

a) Fatura adınıza kesilmişse ve vergi mükellefi değilseniz, tarafınıza kesilen fatura ve irsaliyemiz; eğer vergi mükellefiyseniz ya da sipariş faturanızı şirketinize kestirmişseniz, iade edeceğiniz ürün(ler)le ilgili fatura ve irsaliyeniz ürünlerle birlikte gönderilmelidir.
b) İade işlemi teslim tarihini takip eden iki gün içinde başlatılmış olmalıdır.
c) İade edilen ürünler teslimatta kullanılan firma ile geri gönderilmelidir.
d) Ödemeli gönderilen herhangi bir paket tarafımızdan kabul edilmez.

İade gerekçesi değerlendirildikten sonra yukarıda sıralanan koşullara uygun olması durumunda sorunlu/ hatalı ürünler yenileriyle değiştirilecektir. Böyle bir durumda iade ve yeniden gönderme aşamalarının tüm masrafları tarafımıza aittir.
Ürünün iadesinin yukarıdaki koşullara uygun bulunmaması durumunda ise iade talebi sürecindeki tüm masraflar bizzat müşteri tarafından karşılanır.

   
 

Güvenli Alışveriş

 
Ana Sayfa | Hakkımızda | Ürünler | Haberler | Alışveriş Sepetim | Yeni Üyelik | İletişim Tüm Hakları Saklıdır @ 2018